Cloenda 2018

El dimecres 13 de juny, a les 19,00 h. a la Sala Gran Teatre, “Cloenda 2018” amb l’entrega dels premis del III Concurs de Narrativa Breu Mercè Rodoreda i l’actuació dels grups de Coral i Teatre de la nostra escola

Exposició de pintura

El dijous 14 de juny, a les 19,30 h. a l’Aula 12, inauguració de la Exposició dels alumnes del Taller de Pintura. Els alumnes de José Vicente Coves exposaran les seues obres.

Sopar de cabasset

El dijous 14 de juny, a les 21,00 h. al pati de l’escola, Sopar de cabasset al pati del centre, amb música i ball. L’Associació d’Alumnes s’encarrega de la música, cadires i taules. El menjar i la beguda els poseu vosaltres. Participeu, esteu totos convidats!!!

V Jornada de convivéncia de final de curs

El dimecres 20 de juny, V Jornada de convivéncia de final de curs, excursió a Puerto de Mazarrón. Activitat oberta a tota la comunitat educativa (alumnes, professors, personal no docent, …). Podrem gaudir d’un dia de platja i d’un dinar mariner a un restaurant del poble.

L’Associació d’Alumnes subvenciona part d’aquesta activitat (paga els autocars).

Més informació sobre aquesta activitat a Consergeria.