Tallers de valencià

S’impartixen cursos de VALENCIÀ per a la població adulta dels nivells:

• A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Hi ha torns de matí, vesprada i nit.

Aquestos cursos servixen com a prepació per a les proves de la JQCV que se celebren durant el mes de juny (nivells A2, B1 i C1) i novembre (nivells B2, C2) a l’IES Misteri d’Elx i l’Escola Oficial d’Idiomes.

A més a més, com a novetat, des del curs 2017-18, la nostra FPA està autoritzada per a expedir el Títol de Valencià Nivell A1 de la JQCV. sense necessitat de fer la prova externament.

Per a més informació cosulteu ací:  http://www.jqcv.gva.es

Tallers d’anglés

Es donen cursos d’anglés dels següents nivells:

• Inicial
  • Mitjà
  • Mitjà Plus
  • B1

A principi de curs es fa una prova de nivell per a conèixer les capacitats de cada alumne.

En hi ha torns de matí, vesprada i nit

Tallers de francés

En construcció

Tallers d’informàtica

Classes d’informàtica a dos nivells:

• Internet i eines de comunicació: primer contacte amb l’odinador i amb Internet, aprendràs les aplicacions bàsiques per a comunicarte, trobar el que necessites i omplir formularis demanant informació.
  • Windows 10 i eines de treball: primer contacte amb Windows 10, aplicacions per a treballar amb l’ordinador, dur els comptes, imprimir documents i guardar arxius.

Taller de Teatre

Els divendres al matí s’imparteix el taller de teatre al Saló d’Actes de la nostra escola.

Taller de Coral

En construcció